‘zijn jullie zussen?' - Reisverslag uit Wellfleet, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu  ‘zijn jullie zussen?' - Reisverslag uit Wellfleet, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

 ‘zijn jullie zussen?'

Door: diedjedewilt

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Wellfleet

Ik weet het, Ik weet het! Het is schandalig dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten voor een nieuw hoofdstuk in mijn reeks of blogs. Nou be ready, want hier is het dan!
 
Om maar even met de deur in huis te vallen en het gewoon even te zeggen!. Allemachtig wat was het Nederlandse team goed! Pfff…. En ik maar blijven zeggen ‘Tijdens het WK waren we echt echt echt goed!’
 
Mijn eeste avontuur: Bezoekje uit Nederland!
Als All You Need Is Love op Boston Logan was hadden ze een super show gehad met  slow motion ren spring in de armen effecten. Jammer joh, ze waren daar niet! Allememagis wat was ik blij mijn moeder weer in mijn armen te hebben, een knuffel te geven, mee te kletsen in real life!. Als snel was het weer lachen en gieren, want ik scheen nog al een Amerikaans accent te hebben! Nou ja in ieder geval geen Rotterdams accent meer, zeggen we zo.!
 
Na een avond met mijn aparte, maar toch zeker onvergetelijke Amerikaanse familie, was het tijd om dan eindelijk Tyler te ontmoeten. Nu ken ik beide partijen, toch blijven de zenuwen daar als jou moeder je vriendje gaat ontmoeten. Nu had hij al wat min punten vanwegen het Amerikaan zijn en het mogelijke optie dat ik ( wie weet) wel niet meer terug kom. Maar al snel waren al deze zenuwen weg, want wat hadden die twee een lol. Alle oude verhalen over mij werden uit de doos gehaald. Died, weet je nog toen je 16 was en je eerste wijntje dronk! Helaas wist ik dit wel de volgende dag, vanwege de hoofdpijn die ik had gekweekt!
 
Na het vriendje komen de schoonouders. Wat al snel koek en cake was. Want de dames zaten aan de mojito, champagne, zelf gemaakte liqueur. De rode koontjes waren zichtbaar aanwezig, zegt genoeg toch. Om even lekker Amerikaans te doen maakte we smoors, Marshmallows, gramcracker en Chocolade! Was wel lekker hé mams!
 
Na het ontmoeten van allerlei nieuwe mensen was het tijd voor een extreem nieuwe stad. New York City! Wat een planning met 30 graden in een Holiday weekend in een te over volle, extreme, maar toch ook te gekke stad! Hé niet klagen want het is GE- Wel- Dig hier, je verveeld je nooit in New York. De mensen om je heen is al entertainend  en de New York zelf is niet al te verlegen. Daarnaast was het voor ons hilarish om mijn moeder te zien met O.a the Naked cowboy!
 
Na het Bezoekje van mijn moeder was de zomer dan echt van start gegaan. Met gevolg: bij een beetje beweging is de zweet terug te vinden op elke plek! Dat krijg je als het tussen de 30/ 40 garden is, heet en veel humidity is geen goeie combinatie! In de avond koelt het dan af tot een 25 graden dan denk je, laten we buiten zitten. Schijnt dat de muggen hier het Europese bloed wel heel erg lekker vinden. Ook geen optie dus!pfff…. Naast het gevecht tegen alle hitte en muggen zijn we dan toch echt aan de Zomer vakantie begonnen, wat hier wat overdreven is. Rond 11 Juni zijn de kids allemaal klaar met school en gaan weer terug rond 6 September. Ik weet het wij zijn er niks bij met onze zes weekjes! Maar kom op hier kunnen ze geen (bijna) drie maanden op hun kindjes passen, nee die worden gezonden naar zomer kamps!
zomer Kamp met Mira: mijn eerste ervaring met een echte zomer kamp. Nou ben ik wel eens op Pony kamp geweest dit is toch even ietsie pietsie anders, want het is in Amerika! De afgelopen drie weken heb ik nog nooit zoveel 'easy' fast food gezien. De kamp duurt zeven weken en ik ga gezellig met Mira elke dag mee, Althans ik vind het gezelli. hihi. Het is een kamp voor kinderen met een handicap alle activiteiten worden dus met aanpassingen gedaan. Van Zwemmen, varen, paardrijden tot koken. Ze doen het allemaal hier! te gek en zeker om alles op een Americanse manier te zien, Helo nieuwe ervarin
 
Aangezien ik gedurende week naar kamp ga en letterlijk mijn ass off work. Ben ik in de weekende vrij, mag ook wel als je elke dag van 7.30 tot 5 werkt! wat inhoud dat ik lekker op pad ga:)
-  Birthday Girl: Voor mijn verjaardag zijn Tyler en ik naar Maine gegaan. De geboorte plaats van zijn Oma en waar de familie nu over een Giga huis beschikt. De plek waar hij zijn zomers spendeerde. Hier zijn we het hele weekend gaan klimmen op bergen, gaan fietsen en gaan BBQen. Heerlijk weekend was het met zijn tweeen. Lekker van elkaar genoten en veel gelachen. Zo hadden we een avondje een BBQ ergens op een mooi gebied. Nu stond er nogal een wind en was Tyler de BBQ aan het maken en ik een gewoon vuurtje. Ik dus op pad naar wat stokjes. Nee, zie ik mij daar toch een vos op 5 meter afstand! Jeetje scheet 6 kleuren en gaf een klein giltje! Wat een held! Maar ik dus terug mijn vuurtje maken, met uiteindelijk resultaat dat mijn vuurtje beter was dan die van hem en dus die van mij als BBQ gebruikte!
-     Familie reünie: de gehele, maar dan ook echt de gehele familie van Tylers moeder komt samen eens per jaar. Dit jaar was het de 135ste jaar! En ik was erbij! Gezellig het hele weekend beer, spelletjes, eten en lachen! Tylers Opa is bijna 90 en iedere keer als ik hem zie denk ik aan mijn eigen opa en oma’s. Wat een schat van een man is het, zo oud, maar zo snugger!
- Kamperen in Cape Cod: één ding had ik nog niet gedaan in the USA was kamperen. Nu is dat hier ietsie anders aangezien er meer ‘wild’ leven is. Zoals beren, was beren, eekhoorns noem het maar op. Ik was iets te actief met het eten tot ik hoorde ‘DIDI!!!! Niet in de tent ben je gek’ Oeps!
Om mijn Things To do in The USA een beetje af te vinken, zijn we ook naar een Drive in movie geweest. Super grappig, zit je dan in je auto voor een groot scherm naar de radio te luisteren.
 
 
Naast dit allemaal kan ik jullie vertellen dat wij ook druk bezig zijn met het plannen van onze volgende trip naar NZ, wat volgend jaar op de planning staat! Eerst een tussenstop in Singapore en dan door naar Auckland, de grootste stad in NZ. Hier gaan wij werken en reizen in een camper van. Wat? Een jaar leven in een campervan? Jep!!!
 
Nou dikke groetjes!!!!

  • 21 Juli 2012 - 22:38

    Deb:

    Klinkt goed lief!!
    Alles voorbereiden voor je avontuur.. Lekker wat dichter bij mij hihi..
    Heb je je visum al?
    Spannend hoor allemaal!!
    Dikke kusss zxx

  • 22 Juli 2012 - 11:08

    Mamsie En Joy:

    was supergezellie in de usa heerlijk om weer ff te knuffelen en Tyler te ontmoeten. heerlijk om te zien dat je zo gelukkig bent. Mis je natuurlijk wel love u xxxxxxxxxxxx

  • 14 Augustus 2012 - 12:12

    Daan:

    superrrrleuk allemaal weer!!En NZ weer nieuwe uitdagingen en lekker rondkijken echt zo stoer van je!!!Have fun en doe Tyler de groetjes Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 42826

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: