The Old and the New - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu The Old and the New - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

The Old and the New

Door: Didi

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

04 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Newton

De kids zijn weer naar school en dat houd dus in dat ik terug naar mijn oude vertrouwde rooster.
Nou ja, hij is een klein beetje anders. Nu ben ik bijna elke dag vrij van 8.30 tot 3.30.
Niet zo slecht dus, maar aangezien ik nu meer vrij ben gedurende week houd het in dat ik de zaterdagen weer moet werken! Of te wel Tyler en ik nemen de kids op pad!

Apple picking and beach
Cindy zegt altijd 'als we Mira niet hadden konden we dit soort dingen vaker doen'
Ik zeg 'waarom?' Alles kan, alles kan dus ook met Mira en aangzien zij alles leuk vind doe ik ook van alles met haar! Met dit keer op de planning Appels plukken en genieten van wie weet een laatste dagje strand! Kids in de auto, snacks, lunch, muziek en daar gaan we.
Oké ik moet bekennen appels plukken was nogal moeilijk soms, laten we zeggen ik het mijn beweging ook weer gehad voor vandaag. De appel bomen waren boven op een berg met hoog gras te vinden. Dit is nu eenmaal moeilijk te berijden met een kinderwagen. Maar hé wij geven niet op en aangezien het nog al bumpy was lag Mira helemaal dubbel en stonden wij met zweet in onze bilnaat!
Micah dacht dat hij voor alle appels kon gaan en vooral diegenen helemaal boven in. Voor we het wisten waren 24 dollar ( belachelijk duur) armen en een zak vol appels en een super ervaring rijker! Natuurlijk moesten we even appelsap en appeldonuts halen en lekker van snacken. Ons buikje gevuld en of to the Beach! Natuurlijk moest ik mijn kids laten zien waar Didi altijd surf. O Cool!!!! Zei Micah die vervolgens de rest van de rit met zijn ogen dicht zat. Eenmaal aangekomen en eindelijk uitgepakt op het strand te zitten probeerde we lunch te eten. Micah begreep het niet waarom het zand steeds terug op zijn handen kwam ( het was overal op zijn gehele, gehele, gehele, lichaam) Na zes keer zijn handen te wassen en uiteindelijk te hebben begrijpen waarom het zand terug kwam kon ook hij zijn lunch eten. wat is een stranddag zonder zandkastelen? inderdaad! wij zaten dus allemaal op onze knietjes, behalve Mira die had haar eigen stoel, zandkastelen te maken. Nu moet ik zeggen het brengt een hoop jeugdherinnering op, met gevolg dat Tyler ik soms op de grond lagen van onze verhalen. Heerlijk! Na een hele dag in het zand te zijn geweest, het al laat werd en de temperatuur daalde was het tijd om in te pakken en naar huis te gaan. In de auto was het doodstil. Of te wel het was een geslaagde dag!


Ik ben volwassen, nou wat ik bedoel ik voel mij steeds meer volwassener. Soms laat mij dat even schrikken, omdat ik op dat moment klinkt als mij moeder of als een ouder iemand!
Je weet wel. Toen je jonger was hoopte je altijd dat je 21 was. Nu ben ik 23 en hoop ik dat ik weer 12 kan zijn, wat soms ook mogelijk is als je een au pair bent ( love mij job) Want je moet je nu eenmaal gek (wat makkelijk is voor mij) gedragen als je met kids bent. Zij houden je jong, maar maken je toch ook volwassen. Want wie maakt zich zorgen om mensen van mijn leeftijd die dronken rijden. Ik maakte mij hier normaal niet druk om, maar nu ik zie hoe dit allemaal hier in Amerika gaat vind ik het Asociaal. Ze hebben geen besef hier wat ze kunnen aanrichten, ze hebben hier geen alcoholcontrole zoals wij gewend zijn of te wel het risico dat ze worenden aangehouden is heeeeeeeeel klein. De politie maakt zich meer druk over rijden en sms. Zo was ik laatst dus op een feestje en hier deden meerdere mensen een spel dat je bier nogal snel moest opdrinken, met gevolg in een uur had je er al zes in je lichaam zitten en zat je daarnaast ook nog eens aan de whisky. 7 van de 10 mensen waren dronken en zeiden dat ze zich nog fris genoeg voelden om naar huis te rijden. BIZAR!!!
Daarnaast merk ik ook dat sommige tv shows nu eenmaal niet voor kinderen van 5 jaar geschikt zijn. Ik had nooit nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar het is waar! er is veel geweld in kinderseries! bizar!!!

Oké klaar met het volwassene gedoe!

Movienight met cake pops:
Toen ik jong was, was het een van mijn favoriete dingen te doen. Film kijken in je pyjama met een lekkere snack erbij. Wij hebben hier dus de hele dag cake pops gemaakt zodat we deze konden eten tijdens de film! Micah had lekker aan zijn suiker level gewerkt, want zijn mond was de gehele film vol! Ook Mira had het naar haar zin, ik twijfel of het de film was of omdat ze naast Tyler zat! Ag wat het ook was, we hadden een super gezellige avond eentje die niet vergeten zal worden.

Over twee weekjes ben ik weer te vinden in de Cape en in Maine. Aangezien het mijn laatste vakantie is wilde ik mijn favoriete plekjes opzoeken en dat waren Cape Cod, vanwege het surfen en dit weekend is er een oester festival en Maine vanwege de bergen klimmen en het camping gevoel te hebben! heerlijk!!!

Nou dikke knuffels weer!

https://picasaweb.google.com/103462382346218839985/4Oktober2012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKG3wZTVm9am9wE&feat=directlink

  • 05 Oktober 2012 - 12:42

    Mamsie:

    was weer leuk om te lezen schat, nog een paar maandjes en dan ben je weer ff een paar weekjes thuis, kan niet wachten xxxx ps foto" krijg ik niet geopend

  • 07 Oktober 2012 - 13:00

    Vera:

    Hé Died!

    Was weer super leuk om te lezen.
    De foto's zijn echt geweldig!!
    Heel leuk om te zien hoe Tyler en jij met de kinderen omgaan.
    Geniet er nog even lekker van daar in amerika!

    XVeer

  • 08 Oktober 2012 - 01:47

    Deborah:

    Hee liefie,
    Wat een leuke foto's!!! :)
    Echt zo fijn dat je nog een fijne tijd hebt daar ..
    Kan echt niet wachten om je hopelijk snel te zien!
    Dikke kus, ook voor Tyler xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 42835

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: