Back In the Netherlands! - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Back In the Netherlands! - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Back In the Netherlands!

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

07 November 2012 | Verenigde Staten, Newton


Huh? Wat? Huh? Terug in Nederland? Surprise!! Ik had er de surprise show niet voor nodig om jullie allemaal te verassen, alleen wat hulp van vrienden en voor ik het was stond ik hier voor de deur! Wat! Terug in Nederland? Waarom? wanneer? wat is er gebeurt? Voor hoelang?

Jeetje, jeetje, zoveel vragen. Het is maar goed dat ik ze dan nu allemaal gaat beantwoorden!
Ja dames en heren ga er maar voor zitten, want Didi is terug!!!!. Het meisje dat een jaar en 8 maanden in Amerika is geweest is terug in Nederland! Levensgevaarlijk! Ja, want ik ben nu eenmaal veramerikaans of hoe je het ook wilt zeggen. Terwijl ik dit schrijf kan ik mijzelf niet eens bedenken wat nou typisch Nederlands is.... Nou ja wat de Amerikanen denken, klompen, wiet en de walle! hahaha..
Ik kan jullie wel vertellen waar ik nu aan gewent ben. Zo ben ik gewend aan het automatisch rijden, dus als jullie iemand voor het stoplicht zien staan dat nog al moeite heeft om 'op te starten' dan ben ik het waarschijnlijk, ik zal waarschijnlijk moeite hebben met schakelen. Zie jullie iemand gewoon rechtafslaan bij het rood stoplicht, yep that's me! of hoor je getoeter om van alles... Oeps! that's me again!
O en natuurlijk als jullie een gezellig gesprek met mij aan gaan dan praat ik Nederlands en Engels door elkaar en heb ik een accent dat ik zelf niet hoor. Zelf weet ik dat ik heel erg moet nadenken om überhaupt Nederlands te kunnen praten. Dus hey, respect! Ikke Buitelander is... hahaha

Oké hier het verhaal waarom ik 7 November dan ineens op de Nederlandse gronden stond, want hey ik had nu eenmaal (bijna) iedereen verteld dat ik in Januari terug zou komen. Nou zoals Micah zou zeggen ' I tricked you all" hahahahahah.. Want al vanaf de eerste dag in Amerika wist ik dat ik naar huis zou komen en niet zo zeggen wanneer dit was. Ik wist dat ik het hier geen twee hele jaren vol kon houden, ander half was te kort dus een jaar en acht maanden klonk goed. Dit aangezien ik er bij wilde zijn voor de mooie/geweldige/kleurrijke herfst, de kids hun nieuwe scholen en gewoonweg vanwege Tyler.
Het waren super maanden, maar het was genoeg. Ik miste Nederland, mijn familie, vrienden en het gewoon Nederlands zijn. Ik was toe aan wat nieuws en wilde graag weer 'echt' geld verdienen en en en ik moet naar de tandarts! Aangezien ik in januari naar New Zealand gaat dacht ik dat twee en een halve maand in Nederland wel genoeg zal zijn om Zo zoveel mogelijk leuke dingen te doen met iedereen:) O en natuurlijk om naar de tandarts te gaan!.

Dus zoals ik eerder ernoemde dacht BIJNA iedereen dat ik in januari naar huis kwam. Ik zal dus even vertellen over diegenen die het wisten. Ik had iemand ndig die mij kwam ophalen van Schiphol, maar wie vraag je voor dit en weet je dat diegenen het niet 'door zou vertellen'. Daarnaast had ik het Wiebe verteld, wat was ik blij dat ik dat had gedaan. Zo nu en dan kreeg ik een mail of skypte we ff en het eerste wat hij deed was dubble liggen, want mijn moeder was even langs geweest en zat iedereen te vertellen dat ik in Januari terug kom. Ze moest eens weten!

Of wat dachten jullie over de momenten dat ik mij versproken had. Ja Mam, dat waren er een hoop. Zo zat mijn moeder een brief voor te lezen over mijn zorgeverzekering die ik moest afsluiten. Of te wel voor in November! of ik zat haar te vertellen dat er al nieuwe Nanny's meelopen. Mijn moeder maar zeggen ' wow, Cindy begint er vroeg mee' Ja want ik ga nu eenmaal in November naar huis! Of pas nog zat mijn moeder te vertellen dat iedereen er naar uitkijk in de kroeg om mij te zien.... ag dat gebeurde allemaal sneller dan gedacht hah!!!Het was niet alleen mijn moeder hoor ook naar vrienden toe zei ik geregeld, zie jullie snel!
Er is dus niks interessants gebeurt dat ik besloot heb terug te gaan, geen sappige verhalen dus. Nou ja die zijn er wel. Genoeg!!!! hahah​

Dus zoals ik eerder al vernoemde dacht BIJNA iedereen dat ik in januari naar huis kwam. Ik zal dus even vertellen over diegenen die het wisten. Ik had iemand nodig die mij kwam ophalen van Schiphol, maar wie vraag je voor dit en weet je dat diegenen het niet 'door zou vertellen'. Daarnaast had ik het Wiebe verteld, wat was ik blij dat ik dat had gedaan. Zo nu en dan kreeg ik een mail of skypte we ff en het eerste wat hij deed was dubbel liggen, want mijn moeder was even langs geweest en zat iedereen te vertellen dat ik in Januari terug kom. Ze moest eens weten!

Zo nu en dan versprak ik mijzelf wel eens. Zo zat mijn moeder een brief voor te lezen over mijn zorgeverzekering die ik moest afsluiten. Of te wel voor in November! of ik zat haar te vertellen dat er al nieuwe Nanny's meelopen. Mijn moeder maar zeggen ' wow, Cindy begint er vroeg mee' Ja want ik ga nu eenmaal in November naar huis! Of pas nog zat mijn moeder te vertellen dat iedereen er naar uitkijk in de kroeg om mij te zien.... ag dat gebeurde allemaal sneller dan gedacht hah!!!Het was niet alleen mijn moeder hoor ook naar vrienden toe zei ik geregeld, zie jullie snel! gelukkig zat mijn moeder met haar gedachten in Januari, Heerlijk!

Dus nu Tyler. Inderdaad die komt ook. Aangezien ik vind dat het Nederlandse oudjaarsavond veel leuker is dan de Amerikaanse vond ik dat hij moest komen voor 1 januari. Dat doet hij ook en daarom komt hij 28 Decemeber!!! ja ja jullie kunnen hem komen checken hahahaha...O O hij spreekt wel engels, dus ff oefenen!
Sorry voor iedereen waartegen ik heb 'gelogen' en nu verbaast zijn dat ik nu al in Nederland ben. Mijn oude NL nummer werkt, dus call me maybe ( wat een slecht liedje)..

  • 07 November 2012 - 10:48

    Melanie:

    welcome home pop. was een genot je avonturen te lezen:-) my god. wat zullen die kids je gaan missen!
    veel plezier komende tijd met je familie knuffelen en leuke dingen doen in nederland. en sterkte bij de tandarts ha ha. x mel

  • 07 November 2012 - 12:57

    Mamsie:

    She is back xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 07 November 2012 - 18:32

    Manon:

    Ik heb een tijdje je reisblog gevolgd! Heel leuk en ook een hele loop nuttige info voor mensen met dezelfde doldwaze ideeën!

    Bedankt! :)

  • 07 November 2012 - 18:49

    Anneke :

    nou lieve didi welcom back !!!!!!! en als ik het goed begrijp begin je een nieuwe start in nederland offffffff zit ik er helemaal naast?????? Wat heb ik genoten van je prachtige verhalen ! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 42818

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: