The New Chapter has begun. - Reisverslag uit Westford, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu The New Chapter has begun. - Reisverslag uit Westford, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

The New Chapter has begun.

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

21 Januari 2015 | Verenigde Staten, Westford

Inderdaad het nieuwe hoofdstuk in Tyler en mijn leven is begonnen. Na zo lang te wachten vond ik het toch allemaal heel spannend om terug te gaan naar Amerika. Ik was weer gewend geraakt aan Nederland en om bij mijn familie en vrienden te zijn, om weer een Nederlander te zijn. Maar het leven gaat door dus dit ook en hoe spannend het ook allemaal was ik ben nu ook weer hier gewend. Wat is het weer heerlijk om een automaat te rijden, te kunnen shoppen om 8 uur ‘s avonds, de eekhoorntjes overal te zien, Starbucks, rond lopen in Boston!

We wisten dat 10 Januari dicht en dichter bij kwam. Afscheid nemen blijf k*t, maar met de steun van mijn ventje ging het ietsie makkelijker ( mis jullie wel hoor!) Anyways de 10de scheen achteraf de beste dag te zijn om door immigratie heen te gaan, want de patriots ( American football team, Rugby voor mietjes zegmaar) speelde. Van te voren hadden ze mij verteld dat ik in een kamertje gebracht zou worden waar mij allemaal vragen gevraagt zou worden. Nou de zenuwen zaten hoog! Uiteindelijk was ik diegene die vragen stelde en was ik binnen 5 minuten weer buiten, Thank you for the Patriots and welcome in America!

De eerste week was vooral wennen aan de temperaturen. Allememagisch wat is het koud. We hebben een aantal dagen van - 12 gehad en ik kan je bij deze vertellen dit is niet aangenaam.
Wat heb ik nog meer gedaan in deze ander halve week?
langs Cindy en Marc geweest: super om ze weer allemaal te zien en te zien dat alle drie de kinderen zo goed groeien.
Mijn eerste Amerikaanse erwten soep gemaakt, wat natuurlijk in de smaak viel
Soort genoot van de rookworst gevonden, het is dan wel niet het zelfde maar het komt in de buurt.
Voor het eerst bij de nieuwe familie gewerkt. Ze hebben een kindje van 5 maanden en van 2 jaar oud. Wat een heerlijke kinderen en familie! Wat tot nu allemaal weer een succes is.
gesnowboard: Duh!!!!
Geschaats op straat?! We gingen Tyler zijn broer opzoeken in Portland waar het geregend had terwijl de grond koud was, wat ervoor zorgde dat de hele straat in een ijsbaan was veranderd. Weer eens wat anders dan altijd die slootjes!

Daarnaast heeft de Patriots weer een wedstrijd gewonnen wat inhoud dat ze in de super bowl spelen! Spannend!


  • 21 Januari 2015 - 23:47

    Deborah:

    Hi lieverd, fijn to te lezen dat je weer in Amerika bent en daar aan 't aarden bent. Waar jij ook bent op deze wereld, jij vindt je plekje wel. Ben trots op je. Liefs van ons, Deb & Elsie xxx

  • 22 Januari 2015 - 01:17

    Doortje :

    Ahhh geniet er van! Heel veel geluk daar!

  • 22 Januari 2015 - 07:27

    Daan:

    Hoi lieffies,wat leuk om weer wat te lezen!!!Veel plezier en doe de groetjes aan je man!!dikke kussss

  • 22 Januari 2015 - 11:41

    Mamsie:

    afscheid was zwaar ,maar wetende dat je daar met je maannetje ben de love off your live verzacht het een beetje. love u miss u xxxx

  • 22 Januari 2015 - 12:43

    Vera :

    Hoi!! Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie Amerikaanse avontuur nu echt is begonnen! We missen jullie hier in Leiden ;) !! Xxxxx veer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 42819

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: