Vier maanden in Amerika! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Vier maanden in Amerika! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Vier maanden in Amerika!

Door: diedjedewilt

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

09 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar zit ik dan alweer vier maanden in Amerika, ik kan nu wel stellen dat ik al aardig gewend ben aan het Amerikaanse cultuurtje. Ik zie zelfs knappen mannen hier, wat inhoud dat ik hier te lang ben en gewend ben aan het lage niveau qua knapheid wat de man hier heeft! Toch moet ik toegeven dat de Surfdudes hier echt knap zijn en aangezien ik hier 9 van tien keer de enige vrouwelijk surfer ben in het water zijn alle ogen op mijn gericht! Great!!

Try to be an American:
Aangezien Carolina en ik hier nu al vier maanden zijn proberen wij ons als Amerikanen te gedragen! Wij hebben vaak dat als we uitgaan mensen vragen waar wij vandaan komen. Wij werden er gek van om te zeggen dat we van Nederland of zweden kwamen, want ze denken dat het of in Germany is of dat zweden Zwitserland is! Wij antwoorden nu dus met ‘newton’ of ‘wellesly’ met gevolg dat de Amerikaan dan zegt: ‘No, before that’ en wij uiteindelijk weer moeten uitleggen waar Nederland en Zweden ligt en wat wij hier doen. Nu hadden wij een avond waar er natuurlijk weer gevraagd werd waar wij vandaag kwamen. Wij weer ‘newton’ en ‘wellesly’ met als antwoord ‘ awesome, is that close to Boston’. Wij waren helemaal blij dat we eindelijk Amerikaans klonken totdat wij vroegen waar zij vandaan kwamen ‘ Australia and Ierland’ Dammm. Het zijn niet eens Amerikanen!!!!!

The city that never sleeps:
24 Juni 2011, Mijn verjaardag en alweer 22 jaar oud. Nog 8 jaar te gaan en dan heb ik de 30 bereikt en ben ik zo jong en fit niet meer. Wat doe je dan als je dat nog wel bent? Dan ga je een weekend naar The city that Never sleep of te wel New York City!

Het was de stad waar ons ( Carolina en ik )avontuur begon, natuurlijk moesten we weer even terug naar deze ongelofelijke stad!
Na vier uur in een ijskoude bus waren we dan eindelijk in New York. Gelukkig stond Josh ( Kennis Debje) ons op te wachten en bracht deze twee oververmoeide dames naar hun hotel. Ja New york bezorgde ons weer een geweldig gevoel! De tweede dag begon na wat drama in het Hotel goed. We besloten van daag gewoon door the City te lopen en te shoppen natuurlijk! Zoals wij in Massachussets zeggen ‘just follow Beacon’ zeggen ze in NYC ‘just follow Broadway’ en je komt overal. Na 8 uur te hebben gelopen hadden wij zeker bijna Heel de City gezien: Times Square, De grootste Forever 21 ( kleding winkel), H&M, M&M Shop, Little Italia, Chinatown of te wel Dirtytown, Theater Area, Groten gebouwen, Enge mensen, gekke mensen, a lot of Gay People ( voor the gayparade)en het ergste is dat zij de enige zijn die er goed uitzien. Ja een hoop informatie voor de kleine Dames, tijd voor een power Nap! Na de Power nep dinner and back to Times square!
Dag twee was Central park, WTC, The Bull, EN de haven aan de buurt. Vandaag was het ‘just take the train’ en je komt bijna overal. Want twee Dames in een onbekende trein, dat werkt niet! Zo stapte we altijd in het verkeerde perron uit of in en hadden wij een moment waar wij het niet eens met elkaar waren waardoor wij op het laatste moment de trein uit moesten met gevolg Carolina uit de trein en Didi in de trein! Geweldig. AL met al was het een geweldig weekend en heeft New York weer voor een Wow effect gezorgd!

Happy B-day to Myself:
Een aantal dagen voor mijn verjaardag stonden er twee extra grote pakketen voor de deur vol met Nederlands eten! Ik had een beetje een Cranky day maar deze pakketen maakte mijn dag weer helemaal goed. Natuurlijk wist Micah dat er Nederlands eten, of te wel goed en smaakvol eten, in de pakketen zat en offerde zichzelf om mij te helpen met het proeven van alles. Ja Micah heeft het ontdekt, Nederlands eten is goed met gevolg dat hij nu elke dag aan mijn deur staat voor een snoepje of koekje!

I love kids:
Kinderen zijn zo grappig! Als ik voor Mira Nederlands praat of vader Jacob zingt ligt ze in een scheur. Misschien vanwege mijn geweldige stem? Nou heeft Micah omdat hij vier is een hoop leuke opmerkingen. Zo had ik op een dag wat gehad en mijn reactie was ‘wow, that’s expensive’ waarop Micah mij aankeek en antwoord ‘Yeah, girls love expensive’. We hadden ook een avond dat we met de hele familie buiten zaten en een spel zaten te doen van: het is lang en het heeft bruin haar, het is papa. Toen zei Micah ‘it’s beautiful and it have a bikini….. It’s Didi’ dus iedereen lag in een scheur en ik zat daar met een knal rood hoofd.
Iedereen weet dat Amerika een beetje een preuts land is en zij hun kinderen voor alle slechte invloeden willen beschermen. Ja, ik begrijp nog steeds niet waarom zij mij als au pair hebben maar goed! Nu heb je dat liedje dirty dirty dancer van enrique, dat was op de radio. Eenmaal op het strand aangekomen hoor ik ‘dirty dirty dancer, it’s a dirty dirty dancer’ is het Micah die het liedje loopt te zingen. Oeps!!

Wat is er nog meer gebeurt de afgelopen weken:
- De bruins ( hockeyteam) zijn kampioen geworden, vervolg gekkenhuis in Boston maar geweldig om mee te maken! Ik ben vanaf nu hockeyfan!
- Bij de Bruins Parade geweest
- 4th of July
- Surfing surfing
- BBQ’s
- Havard geweest!
- Een bike ride gedaan van mijn huis naar Havard, ongeveer een uurtje berg op en af! Had geen kont meer over!
- Stranddagen

Plannen:
- Inschrijven voor studie: havard, Social development
- More Surfing
- Kayaking

Het weer in Boston:
Extreem. We hebben al weken rond de 30 graden hier. Je hebt drie dagen zon en dan uit het niet een plens bui met onweer voor een dag of twee en dan is het weer snik benauwd! Gevolg op de warme dagen zijn wij op het strand te vinden met regen haal ik mijn eigen jeugd weer naar boven en speel ik samen met de kids in de plassen!!!Heerlijk!!

Nou see you later alligator!

Links:

New York
https://picasaweb.google.com/103462382346218839985/NewYorkCity?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKHd2PDdhe3ViwE&feat=directlink

Overige
https://picasaweb.google.com/103462382346218839985/4thMonth?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNLFy_2H0KznCw&feat=directlink

  • 09 Juli 2011 - 14:23

    Daantje:

    Superleuk om weer wat te lezen!! Gelukkig dat je het zo fijn hebt daar!!
    X

  • 10 Juli 2011 - 08:15

    Herma:

    Het blijft inderdaad superleuk om te lezen wat je daar meemaakt. Tja, Amerikanen zijn superpreuts, onbegrijpelijk. Heel veel plezier nog in de USA! xxx

  • 10 Juli 2011 - 08:56

    Deborah:

    Ha lieverd,
    Wat 'n heerlijk verhaaltje weer.. Wat wordt je volgende trip??
    Genietse van 't mooie weer en de lieve kkinders.. die foto op je FB is priceless.. geweldig!
    xxxxxx

    p.s. Ik heb ook weer 't e.e.a. besloten hier! Hoop je gauw te spreken!!

  • 10 Juli 2011 - 20:19

    Anneke:

    hey meis wat een giga leuke foto s van new york stond nr 3 op mijn verlanglijstje maar is met stip gerezen naar de eerste plaats en leuk weer ff met je mee te kijken in je leven daar in amerika en didi ik had een sms gestuurd voor je verjaardag maar nu realiseer ik me dat je waarschijnlijk een heeeeeel ander nr heb dus bij deze nogmaals VAN HARTE en tuurlijk had ik het via facebook moeten doen dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 42866

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: