Holiday with the American family! - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Holiday with the American family! - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Holiday with the American family!

Door: diedjedewilt

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

19 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Minneapolis

Na drie dagen terug te zijn in The USA zat ik weer in het vliegtuig, dit keer richting Minnesota! Ik zal bekennen ik ben niet echt een held rondom vliegen, maar de vlucht die ik naar NL en terug naar Amerika had waren minder stress vol. Ik had al de gedachten dat elke vlucht zo zou zijn en ik nu eens minder de zenuwen heb als ik moet vliegen. Deze gedachten is in één keer weg gewaaid toen wij in het vliegtuig zaten richting Minnesota! Wat een rammelbak was dat! Het was zo’n oud wrak waarbij je hele rare geluiden hoorde en er te veel dingen om je heen bewogen. Er werd nog net geen ducktape aangeboden voor het geval dat iets los schoot. Welkom terug vliegangst! En gelukkig welkom Minnesota!

De eerste paar dagen hebben we doorgenomen rondom Minneapolis in een hotel. Hier deelde ik de kamer met mijn grote vriendin Mira! Nou ja groot is ze niet, maar ze laat ’s nachts wel even weten dat zij naast je licht! Zo had ik een inietijnie plekje en Mira de rest, houd in gedachten dat het een echt Amerikaans bed was ( XXL). Ik heb met veel mensen zoals Mira gewerkt ( special needs), maar niemand die ik ken is zoals haar. Iedere keer verbaast ze mij weer. Of je nou special needs heb of niet, je houd van actie/ crazy/ trill of je houd er niet van en Mira Loves it! Later komt dit allemaal ter spraken!

Na wat dagen te hebben doorgebracht in Minneapolis en het gezien hebben van veel familie was het tijd voor de Lake house! Ik was er klaar voor en na een rit van 3 uur ( wat hier normaal is) kwamen we dan eindelijk aan in wat je kan beschouwen als ‘heaven’. The lake house was zo mooi, pal aan het water en het straalde een enorme rust uit! We waren over onze beschikking van een boot een water tube, wakeboards, waterski’s en jetski’s.
Ik kan je vertellen de jetski’s en de boot waren het de ‘relaxe’ attributen . Lekker varen en met de jetski rijden, even de gedachten op nul. Heerlijk! Voor ik het wist werd ik ‘leuk’ in een watertube gepropt. Ik had geen idee wat het inhield, maar ik dacht je zit in dat ding word over het meer heen gesjeest en ze proberen jou eruit te gooien ( net als zo’n banaan)! Het woord pijn kwam niet in mijn gedachten voor, maar eenmaal in de tube het enige wat ik kon denken was ‘au mijn kont’. Als er iemand op zoek is naar een gratis massage, maak een Tube ritje. Nadeel: je hebt drie dagen last van je achterste. Wil je dit nog erger maken en er een klisma kuur bij? Maak dan je eerste wakeboard ritje met iemand die denk dat jij ervaren ben. Gevolg: je gaat heel snel, staat op en val direct op je achterste. Wat je doet met een vaart, wat er voor zorgt dat er een lading water in je achterste komt! ( klisma) Het is geen prettig gevoel en de gedachten dat je ooit weer op moet staan, terwijl iets vol water zit is nou niet echt geruststellend! Na drie dagen herstellen van al mijn pijntjes heb ik het wakeboarden weer eens geprobeerd. Dit keer met een andere chauffeur en gelukkig overleefde ik deze keer zonder pijntjes en zelfs met een aantal vette tricks!

Naast alle pijntjes die ik had opgelopen heb ik ook nog eens een lekkere verkoudheid opgelopen met het gevolg dat ik mij drie dagen iets rustiger heb gehouden. Nou rustig? We hebben Mira en zij houd van actie en veel Bumpie rides!! Gevolg ik werd weer op een jetski gegooi met Mira en Marc. Een langzaam ritje kon ik wel van moijn buik schuiven want Mira vind het pas leuk als de jetski een snelheid bereikte van over de 40 miles. Mira was niet meer te houden van het lachen en ik had inmiddels schuddende wangen effect vanwege de snelheid. Maar een Jetski is niet heftig genoeg, nee!! De Tube is veel beter, dus daar ging ik dan weer voor mijn tweede gratis massage. Terwijl ik alles probeerde om mijn kleine billetjes te beschermen schreeuwde Mira het uit! Geweldig, hoe gekker hoe leuker daar hou ik van!

Chocolate OX:
Nooit gedacht dat ik ooit echt Nl drop zou vinden in Amerika. Nou het bestaat in Chocolate OX. Cindy ontdekte het en aangezien zij nu ook verslaafd is aan drop ( sorry), stonden wij daar als kleine kinderen te gillen in een snoepwinkel. Nu heb ik naast mijn lading dat ik in NL al had gekocht nog een hele lading bij gekocht wat een totaal op 13 zakken drop brengt. Ja ik denk dat ik het wel overleef tot Oktober, dus mams dan mag je weer meer meenemen. Vooral de Venco zacht en zoet vinden wij heel lekker..Nee hoor het is geen hint;)

Puistjes:
De laatste keer dat ik ze had was ik 16 jaar oud, of te wel in de pubertijd. Ik schaamde mij dood en haalde altijd van alles tegen deze grote rode wit puntige heuvels. Nu 6 jaar later moet ik er weer aan geloven. Ze hadden mij er al voor gewaarschuwd dat mijn huid zal reageren op het Amerikaanse eten, maar tot 5 maanden had ik nergens last van, totdat ik op een ochtend op stond. Daar had ik dan weer een flashback van toen ik 16 was. Ik liet Cindy ( mijn Hostmom) weten dat ik wat nodig had voor mijn Pikkels. Dus Cindy keek mij verbaast aan en zei ‘jou pikkels ( augurken)’ dus ik zei ‘ja, kijk dit op mijn gezicht, overal pikkels’ Cindy lachen’ nee Didi, wij noemen dat Pimpels. Oeps!!!

Wat hebben wij nog meer gedaan hier?
- Grootste Mall van Amerika bezocht ( zat zelfs klein Disney in)
- Mijn eerste S’mores gegeten,
- Kampvuur gemaakt
- Gevist
- Heerlijk naar de sterren gekeken op het dek
- Van de boot gesprongen
- Fietstocht gemaakt
- etc

Nou ik ga nog even genieten van mijn laatste daagjes hier in Minnesota!

Foto’s volgen nog

See you latersssssss

hugs

  • 19 Augustus 2011 - 21:55

    Mamsie:

    nog ff en dan zien we elkaar weer. kunnen we weer kroelen..xx dronken zullen we daar wel niet worden. luff you verry muts

  • 19 Augustus 2011 - 22:15

    Anneke:

    hey di wat een mooi verhaal weer! en het lijk me ook wel wat zo een weekje toeven in dat lake house beetje spelevaren zonnen mmmm heerlijk geniet ervan meis en tuurlijk weet ik dat je ook hard moet werken dikke kus

  • 20 Augustus 2011 - 11:19

    Sonja:

    Geweldig hahaa je pickels
    Leuk weer wat een behalen joh! Super leuk om te lezen xxxx

  • 20 Augustus 2011 - 11:19

    Sonja:

    Geweldig hahaa je pickels
    Leuk weer wat een behalen joh! Super leuk om te lezen xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 42871

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: