Months 7 is starting! - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Months 7 is starting! - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Months 7 is starting!

Door: diedjedewilt

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

06 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Newton

De afgelopen weken is er weer genoeg gebeurt. Ik kan nog steeds zeggen, mijn leven is niet bepaald saai. 60% van de dag ben ik wat aan het doen en de overige 40% slaap ik! Moet soms ook gebeuren, want inmiddels had ik wallen gekweekt die ik ergens op mijn knieën terug kon vinden. Dat maakt mijn nou niet bepaald aantrekkelijker. Uiteindelijk verlost van de wallen ben ik aardig druk geweest, naast een 45 uurige werkweek en school heb ik veel gedaan met mijn vrije tijd. Zo zijn Carolina en ik overal in Boston geweest, hebben we onze eerste cupcake gegeten, cheesecake factory onveilig gemaakt, op stap geweest in Lansdown, extra geslapen, mijn nieuwe series gekeken, gezwommen, veel uitgezocht betreft toekomst, extra geslapen, naar de bios geweest ( de Help! Zeker een aanrader mensen! Indrukwekkend!!) geshopt voor de herfst en veel tijd in New Hampshire doorgebracht!
Zodoende!

Maar Om te beginnen. Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!! Wat? Nee ik ben niet op mijn hoofd gevallen, ik ben momenteel nuchter, ik heb alleen nogal recent een neus ongeluk gehad. Toch zeg ik met mijn volle verstand Happy New Year allemaal! Oké vooruit hier de uitleg! Mijn hostfamilie is een joodse familie en bij dit geloof vieren ze het nieuwe jaar in September! Dus eigenlijk gewoon twee keer ( de mazzelaars). De gehele dag was de familie in de kerk te vinden om het nieuwe jaar in te gaan. Helaas geen party en wijn, To bad!!!
Natuurlijk keek ik als nuchtere Nederlander mijn ogen uit! Want het was voor mij de eerste keer dat ik hier aan deelnam en ik wil zeker de joodse mensen niet afschrijven, maar om jullie een voorstelling te geven wat ik allemaal zag moet ik helaas zeggen dat het op een dierentuin leek maar dan in plaats van de dieren het een mensentuin was! Snappie?? Naast het staren en de verbaasde look die ik steeds aan nam ben ik natuurlijk nog steeds de au pair. Ik en de kids in een dieren(mensen)tuin. Ik kan je zeggen ze hebben zich super vermaakt. Zo lag Mira helemaal dubbel toen er op toeters werden geblazen, dit deed ze op haar manier door keihard te gaan lachen en gillen. Micah verveelde zich bepaald ook niet, want die was tijdens de dienst tikkertje aan het spelen en zag het allemaal als een grote speeltuin. (mensen, dieren en speel tuin!!) Ja zo kan je ook het nieuwe jaar in gaan!

Na het gezien hebben van alle toeters en bellen die dag was ik wel toe aan een frisse duik! Dus in mijn bikini op naar The Lake! Na een stuk te hebben gezwommen keerde ik terug om naar mijn handdoek te gaan .Waar ik allemaal mensen zag. Eenmaal dichterbij gezwommen zag ik dat het joodse mensen waren die hun gebeden aan het uitspreken waar! Leuk daar liep ik dan door de gebeden door in mijn bikini! Hello ik ben Didi!

Weekend met Oma:
Ik hou van de Oma, Oma is namelijk van Europa! Ze kan heerlijk koken en ik ben daardoor altijd van de partij als Oma eten heeft meegenomen. Daarnaast gaat zij met kinderen nogal anders om, als een Europeaan!! Heerlijk.. Micah heeft nog nooit zoveel op zijn kamer gezeten als dit weekend en poes lief dat hij uiteindelijk was! Te grappig.. om even geen gegil, geschreeuw etc te horen. Het was zo fijn om even zo’n iemand om je heen te hebben. Nadat Micah meerdere malen naar zijn kamer was gesleurd plofte Oma naast mij en zei uit het niet ‘jeetje, die Amerikanen weten echt niks van opvoeden. Ik kan alleen niks zeggen want het is mijn kinds vrouw maar dit slaat alles’ ‘Died, zeg nou eerlijk dit gedrag is toch niet normaal?’ik : ‘ Nee, het is belachelijk! Als ik dit thuis deed nou dan wist ik de volgende keer dat ik het niet meer moest doen’oma: ‘juist died, dat is nou opvoeden’ na een half uur hierover geklets en gelachen te hebben was het tijd om lekker naar Havard Square met de kids te gaan! Wat een leven, mij hoor je niet klagen.

Surf avonturen van Didi.
Het weer is hier nog steeds heerlijk en met de Orkaan seizoen zijn er genoeg golven die ik natuurlijk niet wil missen, met gevolg ik ben meer in New Hampshire dan in Botson! Ik Moet bekennen het werd een beetje saai rondom mij. De laatste tijd was ik heelhuids overal vanaf gekomen, Hoe is het mogelijk? Maar he, het kan niet altijd zo blijven, want waar Didi is, gebeurt wat!!Ook de laatste weken kwam ik er weer niet ongedeerd vanaf. Zo had ik een zeehond en neus ervaring bij! Ik denk dat ik gewoon een kneusje ben of dood gewoon BLOND! Niet dom, maar BLOND ben! He maar ag, het maakt het leven niet bepaald saai. Alleen word je zo moe van de gedachten ‘seriously Didi, agian!’

Ik weet zeker dat er al een hoop mensen op de grond lagen van het lachen toen ze het woord zeehond zagen. De meeste weten dat ik als de dood ben voor dit lieve schattige diertje. Ze zien er super schattig uit in de dierentuin, maar als je lekker op je surfboardje ligt te dobberen en er ineens een dik, groot, bruin lichaam naast jou komt opdrijven vind je ze zo schattig niet meer. Je ziet het, staart het aan en draait je als de mallemiete om, om als een gek het water uit te peddelen. Na verhalen van mijn surfvriendinnen Tanja en Vera schijnt dit er hilarisch uit te zien. Didi als een gek peddelend met een angstaanjagend gezicht! Nou dat gebeurde dus hier ook . Totdat ik hoorde ‘zijn de golven zo slecht?’.. ‘ummhh nee, maar er is een zeehond’ waarop de andere surfer mij verbaast aankeek en zei ‘So, dat beest doet niks’ ja dat heb ik vaker gehoord, maar he het zijn dieren! Na wat motivatie van de andere surfen was ik de komende uren zijn nieuwe beste vriend! Want overal waar hij was, was ik. Echt niet dat ik alleen in de grote zee zou liggen met een zeehond! Hahahaha

Okidoki ervaring nummer twee: de neus!
Ik denk dat ik aardig kan surfer, ik ken de regels en ik weet hoe het moet. Alleen helaas kent niet iedereen dit. Het gevolg dat ik moet uitkijken voor de niet ervaren surfer, maar dat is soms moeilijk. De nieuwe surfer kijkt namelijk naar de ervaren surfer en als de ervaren surfer een golf wilt pakken denk de nieuwe surfer ‘o dat is dus een goeie die moet ik ook hebben’. Gevolg ik moet constant uitwijken of heel creatief zijn. Gevolg een ongelukje zit in een klein hoekje en voor je het weet voel je een klap en een raar geluid! Surfboard tegen je neus! Seriously! Gebroken is het eerste wat in mij opkwam, maar ik weet dat het dan moet bloeden en je neus moet heel raar staan! Dus ik de nieuwe surfer aansprak , die naast mij was aangezien hij de zelfde golf had en ik hem voor de 100ste keer moest uitwijken en dus eigenlijk alles zijn schuld is, of hij bloed zag en mijn neus raar stond! Nee geen bloed! Ik weer verder surfer. Totdat ik bloed zag druppelen, seriously! Ik als een gek naar de auto rennen en mijn neus checken, het zag er niet slecht uit! Na een dikke neus en oog te hebben gehad is het nu blauw geworden. En het klinkt heel stoer om te zeggen dat het door het surfen kwam;)

Planning:
-Counting the days! Bijna en dan is het zo ver dan zie ik mij gelieve familie weer!
-Counting the days! Nog een weekje en dan gaat mijn maatje terug naar zweden, dus nog even extra genieten!!
-Volgend weekend naar de Boston Bruins game!
- Cheesecake factory meeting
-another havard class
- oktober feest

See you later!!!!

  • 06 Oktober 2011 - 15:18

    Daan:

    Hoi diedje,

    Was weer een genoegen om weer eens wat te lezen en oh wat zul je uitkijken naar dinsdag!! Mams is al lekker zenuwachtig hoor haha!! Gelukkig hoeven wij niet met haar te vliegen dit keer whahaha!!Alvast heeeeel verdeel plezier met elkaar en geniet er lekker van.Dikke kusssss

  • 06 Oktober 2011 - 17:53

    ANNEKE:

    HEY MEIS ik moet ff sorry zeggen ik heb nog niet mee beslist voor jou toekomst maar weet je , ik weet zeker dat jij dat in het binnenste van je hersenen allang gedaan heb jou kennende . en wat jij ook beslist kan ik nu al zeggen JA DIDI juiste beslissing! ik heb weer mogen meegenieten van je verhaal en wat gaat de tijd toch snel .Heel veel plezier met je ma dikke kus

  • 06 Oktober 2011 - 21:13

    Deborah:

    HAPPY NEW YEAR DUSHIIII!!
    Weer een lekker verhaaltje hoor van mn favoriete pechvogeltje! :)
    Ik zie je al helemaal gaan op je surfboard, super om te zien is dat..
    Fijn dat je nu lekker mag aftellen totdat je mams komt.. en dan FLORIDA.. lucky bastard! Dat wordt echt genieten..
    Enne..
    OKTOBERFEST? Waar, wanneer, hoe, wie?? Ik wil ookkkkk :( Mis dat echt..
    Dikke kussssssss

  • 07 Oktober 2011 - 06:05

    De Klas Van Joy:

    halllo didi ik ben glenn hoe gaat het.. hallo didi ik ben roos hoe gaat het... hey didi ik ben joy love you xxxx ik zie je in amirika over 4 nagjes xxx

  • 07 Oktober 2011 - 06:05

    De Klas Van Joy:

    halllo didi ik ben glenn hoe gaat het.. hallo didi ik ben roos hoe gaat het... hey didi ik ben joy love you xxxx ik zie je in amirika over 4 nagjes xxx

  • 07 Oktober 2011 - 17:36

    Vera :

    Heeft Blondie je gevolgd! Helemaal naar Amerika! Ik dacht al, ik zag hem maar niet deze zomer. ;)

  • 08 Oktober 2011 - 11:10

    Wiebe:

    Hey nichtje..
    Gelukkig nieuw jaar dan maar he'. En het past ook wel een beetje bij je dat je een surfboard op je neus krijgt..

  • 09 Oktober 2011 - 11:27

    Mamsie:

    nog 2 nachtjes xxx

  • 11 Oktober 2011 - 05:24

    Herma:

    Nog een gelukkig nieuwjaar en ga lekker genieten van je met moeder, Joy en Ard, xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 42873

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: