Another unknown New Year - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Another unknown New Year - Reisverslag uit Newton, Verenigde Staten van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Another unknown New Year

Door: diedjedewilt

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

26 Januari 2012 | Verenigde Staten, Newton

Allememagisch wat vliegt de tijd, ten eerste zit ik in de ‘jenaaitmesteeds’ alweer bijna een heel JAAR en ten tweede is 2011 weer voorbij GE-VLO-GEN! Mijn gedachten zitten nog steeds ergens in Juli, helaas is de werkelijkheid alweer bij oudjaarsavond!

Het is een van mijn favoriete avonden. De avond is meestal altijd gezellig en we leven allemaal naar het zelfde punt toe 12 uur!! Wijntje erbij ‘ik hou van holland’ op de achter grond, hapjes tussendoor en feesten na 12e.
Ik wist dat ‘ik hou van holland’ en de lekkere hapjes van mijn lieve mamsie onmogelijk waren dit jaar. Tijd voor een alternatief! Gelukkig heb ik lieve vrienden die aan dit kleine Nederlandse meisje dachten waardoor ik meerdere opties had voor oudjaarsavond
: 1) Naar Pelle om een Pizza, bier en tv avond te houden. 2) New York met vriendinntjes. 3) killington met mijn surfvrienden met op 1 januari Snowboarden. Goed alternatief al zeg ik het zo.
Helaas werd het optie 4 en moest ik werken tot 11 uur of te wel ik had geen kans om nog iets te gaan doen. Ja dan kan je zeggen dat je even flink baalt!Maaaaarrr ‘ When it’s dark enough, you can see the stars’ of te wel hoe erg je ook baal van iets er is altijd een lichtpuntje! Met als lichtpuntje: ik kon skypen met mijn familie tijdens Nieuwjaar in Nederland. En nog een lichtpuntje ‘ik hou van holland’ was toch op de achtergrond alleen de lekkere hapjes miste ik!
Stiekem was ik toch wel heel erg blij met deze opties, zo was ik toch bij mijn Familie. Kon ik met ze aftellen naar twaalf uur en was het beeldscherm aardig nat van al het gezoen! Daarnaast heb ik zelfs nog een snufje gehad van het vuurwerk daar in Nederland! Ik kan jullie vertellen hier in Boston was het een saaie bedoeling ( je mag geen vuurwerk afsteken op de straten)
Mam, Ard, Johan en Joy bedankt voor een super oudjaarsavond!

Na oudjaarsavond volgt de traditionele Nieuwjaars duik! Ik hoor nu mensen denken ‘Heeft Didi hier dan ooit aan meegedaan’? het antwoord is NEE en daarom ga ik er dit jaar aan mee doen, alleen dan een tikje anders. Ik wilde de ‘traditie’ er enigszins inhouden en zo ging ik met mijn surfmaatje 1 januari voor een nieuwjaars surf! Bizar maar waar het was 15 graden, zonnetje uit of te wel bloed heet!

Om van Heet naar koud te gaan, gaan we op weg naar Killington!
Een van de grotere bergen hier in de omgeving, zo drie uurtjes rijden en je bent in dit paradijs. Aangezien ik zelf geen zin had om deze uurtjes te rijden en Tyler daar ook niet bepaald zin in had, hadden we een bustour geboekt, lekker makkelijk was de gedachten hierbij. Uiteindelijk was deze gedachten omgeschakeld naar ‘waarom heb ik dit gedaan’? want de bus was kapot, nou de verwarming was kapot! Met gevolg dat binnen net zo warm/koud als buiten was en laat het nou net zo zijn dat het één van de koudste dagen dit jaar is! – 10 in Fahrenheid! Of te wel -23 graden celsius! Gelijk weer een nieuwe ervaring rijker al zeg ik het zo!
Maar hé wij laten ons niet klein maken snowboarden zulle we!. Normale liftjes kon je niet in, te koud, elke bocht die je maakte kwam je terecht in de wind, te koud. Soms vroeg ik mij zelf af of ik überhaupt nog wel tenen had. Ag het was wel lekker rustig en de biertjes na het snowboarden waren wel heel lekker!!


Andere dingetjes:
- Ik hoor het steeds vaker hier dat ik mensen inspireer als ik mij verhaal vertel hoe ik hier ben gekomen. Dat ik uit mijn zelfstandige leven ben gestapt om de wereld te ontdekken!
- Ben op de fiets naar Boston gegaan, wat volgens Pelle maar 7 miles was! Ongeveer 11 kilometer! Pies off Cake dachten we! Laten we zeggen dat we waren vergeten dat deze weg up hill en down hill was de gehele tijd. Het inbeelden mag jijzelf doen
- Boston Celtics . het basketbal team van Boston of te wel iets wat je moet hebben gezien en aan hebben meegedeeld!
- Sunaspee Mountain Snowboarding in vers sneeuw!
- Dit weekend ben ik dan eindelijk in Chicago te vinden! ben benieuwd
- Aangezien ik hier al bijna een jaar ben vond ik dat ik wel een lekkere vakantie verdiende, zo heb ik een reis met mijn surfvrienden naar Costa Rica geboekt!! oooo, kan niet wachten!!! klein maandje te gaan!!


Ook wil ik even laten weten dat ik een Extra jaar blijf in plaats van ½ jaar. Met de optie dat ik na een half jaar nog naar huis kan, maar als ik het nog naar mijn zin heb langer kan blijven!!

Nou ik hoop dat het verhaal weer leuk was,

Groetjes!!


  • 26 Januari 2012 - 21:52

    Debje:

    Heeee lieffie!
    Klinkt weer heerlijk allemaal.
    Ben zo blij voor je hihi hi..
    Dikke kus! Xx

  • 27 Januari 2012 - 06:10

    Herma:

    Time flies when you're having fun! Je begint al een echte Amerikaanse te worden; 3 uur rijden om even te boarden! Je hebt de knoop wel goed doorgehakt zeg, nog een jaar erbij! Love and kisses.

  • 27 Januari 2012 - 15:05

    Mamsie:

    waar blijven de foto"s met Tyler. xxxxx

  • 27 Januari 2012 - 18:09

    Anneke:

    ik heb weer genoten van je verhaal en ik hoorde van edgar dat je nog een jaar bleef top neem je gemak om alles op een rij te zetten je heb nog zo veel tijd te gaan mmmmm costa rica heerlijk meis dikke kus

  • 28 Januari 2012 - 18:21

    Sonja:

    Was weer heeeeeeel leuk Didi !!! Xxxxx

  • 30 Januari 2012 - 06:24

    Inge:

    Hi Didi,

    Ik heb je maar 1 x ontmoet... weet je nog, cupcakes, sneeuw, Jan Smit, circus :oP, maar je hebt toen mijn hart geraakt met je ontwapende verhalen en en vrolijke lach. Fijn om te horen dat je het daar zo naar je zin hebt! ( net als Deb In Australie (ookal zo lief))

    Enjoy life!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 42861

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: