Hoi, hello... doei, doeg, bye - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Hoi, hello... doei, doeg, bye - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Hoi, hello... doei, doeg, bye

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

10 Januari 2013 | Nederland, Vlaardingen

Jeetje wat is de tijd toch weer voorbij gevlogen en wat was het fijn om weer even mijn 'oude' leventje te volgen. De dag dat ik aankwam leek de dag van gister, dat de dag van vertrek zo snel zou aankomen had ik niet gedacht. Toch is het zo! De kriebels komen weer op en het pakken voor een jaar is weer begonnen, jeetje hoe moet ik dat dit keer weer doen? Iedere keer leek het een onmogelijke opdracht en ook nu weer.

Toch keek ik er naar uit naar het moment dat Tyler naar Nederland zou komen. Eindelijk kon ik dan Tyler ons kikkerlandje zien. Heel raar, maar toch waar. Door hem ben ik ineens heel anders tegen ons kikkerlandje aan gaan kijken. Wees gerust heel positief! Ik wist nooit dat ons landje zoveel had, zoveel bijzonders had en dat ons typisch eten toch wel heel erg lekker is. Na twintig rookworsten ( wat zijn favorite was) stroopwafels, stampotten en noem het maar op ben ik inmiddels uit mijn broeken gegrooid! maar hé hoelang duurt het voordat ik dit allemaal weer kan eten? inderdaad, lekker genieten dus!

Natuurlijk moest er heel wat gezien worden in Nederland. Dus hop daar gingen we weer in mijn super de luxe grote auto ( twingo) naar Leiden, spakenburg, hardewijk, nijkerk, baarn, utrecht, Amsterdam en Delft.
En daar gebeurde het dan, bij de nieuwe kerk op het plein. Ging hij op zijn knieen, ik dacht dat hij een hij zijn veters ging doen of zo. Dus trok hem weer omhoog toen het te lang duurde! En toen kwam het verhaal en vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. WHAT!!! Natuurlijk zei ik JA!! DUs bij deze ben ik veloofd en in Nieuw Zeeland gaan we trouwen om er zo voor te zorgen dat we SAMEN kunnen wonen waar we willen.
Een heerlijk gevoel al zeg ik het zelf, want als je het geluk hebt gevonden moet je er voor gaan!

Nou iedereen, Ik ga er vandoor!

Ik zou weer proberen zoveel mogelijk blogjes te schrijven om jullie up to date te houden!!

KNuffels!!

  • 10 Januari 2013 - 18:21

    Sonja:

    Oohhhh Didi wat leuk voor je !! Gefeliciteerd met jullie verloving.
    Heel erg veel geluk en plezier in nieuw Zeeland hè
    Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn.
    Ik ga jullie volgen op jullie avontuur
    Xxxx

  • 10 Januari 2013 - 18:32

    Nichtje:

    Wat fantastisch died!! Ben super blij voor je, natuurlijk ook jaloers hahahaha! Trouwen in nieuw Zeeland aaaaah!!! Heel veel geluk samen geniet er van!!

    Kus
    Tessa

  • 10 Januari 2013 - 19:44

    Herma:

    Even in het Engels, makkelijker voor Tyler. This is super. Congratulations. We wish you both all the happiness in the world. Enjoy your trip and have a very nice time. We will follow your adventures and are looking forward reading your stories. Lots of love, Herma/Paul/Caitlin, xxx.

  • 10 Januari 2013 - 21:43

    De:

    Zo geweldig, zo gegund! Gefeliciteerd lieverd xx

  • 11 Januari 2013 - 14:53

    Mamsie:

    Vandaag jullie naar schiphol gebracht voor jullie nieuwe avontuur , lieverds veel plezier en maak al je dromen waar. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Januari 2013 - 16:50

    Anneke:

    Nou lieverds het is al weer zo ver op naar het verre Nieuw Zeeland ik wens jullie onwijs veel geluk toe en dat je met tyler weer zo veel mooie dingen mag zien en beleven in nieuw zeeland ik hoop dat je me op de hoogte hou gelukkig hebben ik een klein moment van je kunnen genieten Super gefeliciteerd met je aangenomen huwelijk en dat jullie samen nog ontelbaar veel avonturen mogen beleven vol met liefde humor en gezondheid hele dikke kus Anneke

  • 11 Januari 2013 - 19:23

    Joke:

    een heel fijne tijd daar en toi toi toi.dikke kus en veel liefs joke en joy.xxx

  • 14 Januari 2013 - 08:56

    Melanie:

    SCHAT! GEFELICITEERD!!!! wat een nieuws. heel blij voor jou en je aanstaande man. klinkt dat raar heh ha ha. heel veel plezier in nieuw zeeland. Geniet! x

  • 14 Januari 2013 - 14:55

    Oma En Opa De Wilt:

    Tyler en Didi,
    Van harte gefeliciteerd .Wij hopen,dat jullie heel gelukkig worden en een heel fijne tijd en Singapore en Nieuw Zeeland doorbrengen.
    Groetjes van 0ma en Opa

  • 18 Januari 2013 - 11:03

    Quimby:

    Wow, wat gaaf!!! Helemaal langs me heen gegaan, maar GEFELICITEERD!!! En nu op naar een nieuw avontuur! Geniet van alles, maar vooral van elkaar!

    Ik lees het allemaal wel...

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 42870

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: