Winter is coming part 2 - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu Winter is coming part 2 - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Didi en Tyler de wilt- Gilbert - WaarBenJij.nu

Winter is coming part 2

Blijf op de hoogte en volg Didi en Tyler

13 Juli 2013 | Nieuw Zeeland, National Park

Oeps! Nu begrijk alle berichtjes... Ik was inderdaad een heel stuk van mijn blog vergeten.. een HEEL stuk.

Hier is het dan!!

OWh bijna vergeten! Ik weet het normaal heb ik de leukste acties van mijn moeder in mijn blog, maar nu is het toch echt Tyler zijn tijd! Het was mijn beurt om terug naar Taupo te rijden en Tyler besloot foto's te maken van de mooie rit! Ik krijg altijd de zenuwen want hij hangt half uit het raam met zijn camera! Ik altijjd ' Lieverd, kijk uit voor je Camera, straks ligt hij op de grond' met als antwoord ' Ja lieverd, maak je geen zorgen' .Dan.. zie je in je oog hoeken je man verbaast uit het raam kijken met gevolg ' DIED! keer om!' ' WAT, Waarom?' .... ' Well I lost my sunglasses'' ( Ik ben mijn zonnebril verloren, het was van zijn hoofd afgevlogen). Terug richting de plek waar Tyler zijn zonnebril lag hadden we al 4 auto's gepasseerd en wij beiden wisten dat er niet veel over zou zijn van de zonnebril! Wat een heerlijk moment!!!

Na drie maanden werken in Dixie's was het dan eindelijk tijd voor ons om weer wat te gaan reizen en wat hebben we allemaal gezien en gedaan?
- Zo hebben we een Nieuw Zeelandse ervaring gehad door naar de All Blacks rugby team te gaan.
- Zijn we naar een bekend surfstrand in Piha geweest, geweldig rots construcie hier!
- Zijn we terug naar stinkie Rotorura geweest voor een wandeling door de redwood forest, met een geweldig uitzicht op een thermenal activity ( gas, heet modder, heet lava stroomt diep onder de grond onder dit gebied) door de zilver in grond ruikt het altijd naar verrote eieren.
- Hebben we Nieuw Zeelands weer ervaren.. Regen.. Regen... Regen!!
- Hebben we een mooie wandeling naar een afgelegen strand in Waihi Strand gedaan me een geweldige vonds van termietkreeften, zeesterren en zelfs een octopus!
-Zijn we bij onze vrienden van 'The farm' gaan opzoeken, die verbleven op een naakt Camping! of te wel wij bleven daar ook.. Nee... Niet naakt., He ik reis met een Amerikaann!!! haha...
- Daarnaast hebben we kristal blauw en helder water gezien. wat ongelovelijk mooi was. AAl het water kwam uit een groot gat in de grond. moeilijk om te beschrijven maar zo gaaaf!!

In Nieuw Zeeland is drug illegaal. Maar roemer heeft het en we hadden al begrepen dat ze hier ' nep' drugs hebben wat het zelfde gevolg heeft als ' echt' drugs! Of te wel dat moest uitgeprobeerd worden! Ze noemen het hier Pluff en je kan het in elke cosmics winkkel kopen! Net als een bolletje ijs, makkelijk en heel normaal! Lekker bizar dus....

Na de geweldige travels was het weer tijd om te gaan werken op de berg in Whakapapa. Op woensdag kwamen we aan in ons hotel ' travellers Lodge' en donderdag en vrijdag raaste al een blizzard vol met sneeuw over ons heen met gevolg daat we als een start al 70 cm sneeuw hebben. Tyler en ik werken beiden in een Bistro ' Happy Valley'. Ik ben hier een barista, eentje die nog nooit zulke koffies heeft gemaakt. TTyler is de chef en laten we zeggen ik ben normaal diegene die een hoop met eten doet. Na wat training maak ik nu geweldige Koffies en is Tyler de hoofd chef van de bistroo! Hoe bizar! Hebben we een llunch breack zijn we beiden op onze snowboard te vinden

Laterz....

Ga nu de foto's erbij zetten dus voor diegenen die te snel zijn. even wachten :)

  • 13 Juli 2013 - 21:23

    Mamsie:

    Veel beter schattie xxxx

  • 13 Juli 2013 - 21:24

    Didi En Tyler De Wilt- Gilbert:

    en als het goed is staan er meer bij het andere verslag!

  • 13 Juli 2013 - 21:36

    Anneke :

    Nog meer avonturen super hoor meis ENJOY!!!!!!!!

  • 14 Juli 2013 - 10:05

    Herma:

    Ha, ha! Vond het al een raar einde van je eerste blog. Wat een geweldige tijd zullen jullie hebben en wat een ongelooflijke ervaring zal dat zijn, xxx

  • 16 Juli 2013 - 10:34

    Vera:

    Hé Died!

    Super om te lezen hoe heerlijk jullie het hebben!!
    Ben heel jaloers hoor dat jullie nog lekker met je reis bezig zijn en ik weer hier in het kikkerlandje zit ;)
    Geniet ervan!

    XXVeer

  • 22 Juli 2013 - 10:04

    Deb:

    Mis jou!!!!!
    Geniet van je werk en avo tureen cxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi en Tyler

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 42863

Voorgaande reizen:

28 November 2012 - 11 Januari 2014

Our New Zealand adventure

07 Maart 2011 - 07 Oktober 2012

Au pair in Amerika

10 Januari 2015 - 30 November -0001

De American adventure

Landen bezocht: